Thursday, January 24, 2008

Kool.. Zaharuddin gonna hit MPH Bookstores bulan depan


Perghh mcm tak percaya jer bila mamat yg sangat berani dan lantang serta galak mengisyhtiharkan "perang terhadap riba dan sistem perbankan konvensional nie telah diminta oleh pihak MPH Bookstores di Mid Valley untuk sesi reading atau sebarang input berkenaan buku beliau, "Wang Anda dan Islam"..

Kepada mereka yang blur.. mamat nie sekarang tengah menulis untuk ruangan kemusykilan
agama di Majalah I Islamik keluaran Karangkaf.. medan di mana Mufti perlis yg mcm bagus tue melebarkan sayap pengaruhnya.. aku x pasti Ustaz nie ke dulu yg pegang GAMIS dan buat Debat perdana kaw2 menekan gomen masa kat UM.. rasanya mcm dia dah..

rupa dia sama mcm Sam Cromok tu ehehehe..

Butiran pertemuan dengan Ustaz Zaharuddin nie adalah seperti berikut..
(kalau xde aral melintang di saat- saat akhir.. )

Tarikh : 3 Februari 2008 (Ahad)

Masa : 2 - 3 petang

Tempat : MPH Bookstores,

Unit JA1, Ground Floor,
Mid Valley Megamall, Mid Valley City,
58000 Kuala Lumpur

atau simply layari web beliau http://zaharuddin.net

1 comment:

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is