Monday, May 26, 2008

TOKIO HOTEL Scream (Island, Universal Records, Interscope US)


Huyoo aku review tokio Hotel..

Komoditi dari German (jugak mewakili Europe) nie sedang membesar di US nampaknya.. poster boys.. teen yg digilai banat (Arab terms untuk "gals").. modern day rock darlings.. TRL..fuse tv.. bla bla bla yadda yadda yadda muka cun.. laki ke pempuan gila ahh jemboo..

This Scream album adalah English depa untuk 2 album berbahasa Ibunda depa sebelum nie..

Music wisey.. and lyrical.. band remaja nie bijak.. aku terpikat dengan lagu Monsoon depa.. ada sket feel mcm Nirvana kat gitar dan lirikal dia agak baik jugak..termeleset jugak la aku sehingga teraddicted mendengarnya.. even suara gay depa yg belum pecah a la2 Taylor dr band Hanson dan Silverchair dolu2 tue ada sket off dan mengurangkan kadar, meter rock depa.. alaa.. budak lagi.. kasi can laa..

lagu2 lain sama aje macam satu band lagi dr Finland dulu- The rasmus.. malah ada satu lagu tue opening dia macam lagu The Rasmus Not Like the Other Girls.. Attacking gitars. drums.. boleh la tahan.. kurang2 takde la German taksub dengan Rammstein jer..

yg aku x paham gambo dia (main vocal) bercumbuan dengan adik dia gitaris tue. a la2 T.Atu..bersepah di mana2 kata adik badik.. ahh x paham aku.. tapi rambut dan style adik dia gitaris tue smart ahh mcm budak lawak dr clip Freestyler (Boomfunk MC..)

No comments: