Monday, February 02, 2009

GARO..setan dan setan lagi...



Dalam sibuk ada seorang makcik pensyarah tue studi bahan2 terkumpul remaja kita memuja satanism dalam hiburan tanpa panduan nie.. yg ada antaranya lawak gak- cerita Pocong Indon pun makcik tue kaji..dan simpan buat kajian...(yg berpandu tue kunun2 macam aku laa.. wahahhaha tapi menyokong jugak.. duluuuu laa..used to.. abes dah nasyid bunyik konyol dan gay jer.. Faizal Tahir pun da jadi rocker tau...), tiba2 Tv tempatan kita premiered satu bende alah nie.. Garo Penentang Setan.. masa raya CIna baru nie... aku layan masa lepak2 sebelum lunch ke..

idea asal dia kata Jekael yang followed beriya.. adalah untuk crook dan villain Kamen Rider.. ada keGabanan sket sebab hero dia bole pakai baju zirah 99 saat ni.. kalu lebih 99.9 saat,samada badan terbakar atau jadi resaksa (borong review Jekael..) - tapi aku tengok jugak... seimbas lalu aku tangkap setan dia ada macam2 jenis.. ada sekor setan tue boleh sedut tenaga manusia secara terus.. a la2 orang jahat CAPTAIN POWER AND THE SOLDIERS OF THE FUTUREada setan seksi... (biasa la setan..) ada setan yang lawak macam Mere Nam Joker.. ada yang masuk dalam badan bila kita obses sesuatu.. pendek kata memang Setan dia menepati Setan laahh wahahhaaha...

content seksi dan lawak dia tue agak 19PL jugak untuk siaran Malaysia rasanya..cemana boleh tersiar aku pun tapaham.. tapi kalau Ghostbuster baru macam THE REAPER boleh ada (tapi bertapis laa..)... GARO pun takde hal aa kot..

GARO da bersiaran di Japon skeitar 2005 sehingga 2006... tenaga kerja yg pulun adalah otai2 dr Kamen Rider.. dan filem seram Uzumaki

Aku layan apa eh tahun 2005???

No comments: