Tuesday, March 03, 2009

GEMPAK # 223



Grabbbed this thing kat Muar... kedai runcit dijaga oleh awek yummi auwww tapi budak area tue cakap dia janda.. wahahaha

Gempak macam biasa dibuka dengan cerita high skool dan dihiasi penuh dengan komik loose high skool (LAWAK KAMPUS yang sememangnya hillarious...). DONKEY HIGH SKOOL mencadangkan Gempak menghargai peminat nyer.. da tentu la budak sekolah.. sama macam GILA2 hidangkan IBC.. Blues Selamanya ada jackalll dulus.. sebagai perbandingan.. lokesan Jo memang besh.. cerita pun besh..

SI PENJUAL AISKRIM da start action tanpa penjelasan.. bersabor laaa.. ehehehe mmg Zint nyer antiques..

POKOk oleh Oga,, memang genre Oga pulun dan kuwindukan..

BROTHER x3 oleh Oga dah pun siri ke 23 pun cerita budak sekolah..

KEKO KEKO walaupun kartun tapi memang menjentik realiti..

MAID MAIDEN siri 2 oleh kaoru...watak awek tak jauh beza dengan Helios Eclipse yer protagonis.. reckless.. manja.. HELIOS ECLIPSE aritue serius besh ending dia.. dan misteri.. kalau mamat pulun kumik JOM! dulu yg lokes mesti lagi besh..

SUMPAHAN oleh Qomiqs.. regular penyumbang kot.. tapi rasanya dia BAKAT BARU jugak dulu.. tema barbarian... hantu2..fighting.. dalam Gempak ada Bear.. Kash.. luar Gempak genre nie kita ada Crom..

MUTE BOY,.. Niezam bachok rindu fighting nyer cerita kot..

kumik lanun oleh Vezill tue macam biasa laa.. One Piece nyer pengaruh..

Artikel2:

Artis Antarabangsa- crossover artis Asia untuk Bushi gakki oleh Jubi.. artis figura Taiwan.. dengan tema punk rock dan Bushi.. semua yg menyumbang crossover pun cun2.. antaranya.. Xiao bao, Qing Suan Jia, tank, dark, capcomkai, kwan.. semua memang tersohor dalam rekaan game.. poster seni..

Top 10 Superhero marvel.. walaupun ada New Avengers, Thunderbolts.. X men.. Young Avengers.. Mighty Avengers.. aku nak looking forward kat Guardians of the galaxy.. dan The Twelve sbb baru dan aku pun tak kenal lagi..

WATCHMEN.. boleh laa kalau korang suka penciptanya..

STREET FIGHTER Legend of Chun Li tue.. dengan portfolio scripter, producer dan director power begitu rasanya bagus kot..

RACE TO WITCH MOUNTAIn ada The Rock takde apa sangat.. nak tengok budak Bridge to terabithia dan Charlie and Choc Factory tue jer. (ANna Sophia robb) kali nie ada kuasa pelik....pulakkk..

games.. YAKUZA 3.. dah no3 dah???

GI joe.. bulan lapan ke semilan.. hmmm..

No comments: