Tuesday, April 14, 2009

Liyana Bukan Elyana



Serius annoyed dengar lagu AKu Tak Percaya CInta nyanyian Liyana Jasmay yang a la2 Avril' Girlfriend tue.. cemana dia buleh ruled Hot.fm skang nie pun aku tak paham wahaha... memang dah "time" dia kot.. dia mengingatkan aku kepada how weird seeing Hilary Duff menyanyi.. dulu2.. sebelum dia jadi besh sket dan dance tune dia dah besh teruss..

Aku pun tak pasti dia ke atau Nabila anak Amy Search yang wartawan dok pelik.. drama tengah laris.. laku.. tapi nak nyanyi jogak.. da la penyanyi2 semua kambus.. orang macam aku suka mendolod aje.. sbb beli CDtak worthed wahahaa..

Seriously, Liyana Jasmay bukan Elyana yang menyanyi boleh tahan sodap dan ada tune.. dan bila bercintan dan poyo romantis pun dalam RENJIS... DUNIA BARu pun menjadik.. sebab ada Siti je dalam ABP baru nie.. kalau tidak mesti Elyana yang ruled..

Dia dah ada tempatnya sebagai budak yang misteri.. (almost) dalam HISTERIA... KAMI.. pastue.. aku paling ingat dia buat2 suara zaman2 dia dah baligh ke belum tatau laa.. buat suara2 pelik kiut dalam KIAH KATERING jadi anak Sheila Rusly dan adik Bell Ngasri.. pastue..kalau ada drama2 mesti jadi budak sakit hohohoh..

Pairing couple dia dengan Aizat tue boleh laa.. sama2 kaya..

Anyway good luck laa Liyana Jasmay.. wahahah...

No comments: