Monday, July 27, 2009

Komik ROTTWorld.. kembali selepas 10 tahun...



Kalau korang tengok cover dan isi dalam yang memang tak peduli sangat tuntutan zaman... itu aku x kisah.. sebab memang ROTTWorld nie untuk peminat2 dan collector dia..

Kalau terbitan 1999 dulu... kebanyakan artikel dan content dikawal oleh abang Rom.. dan selebihnya kartunis Scorpyan ex- Gelihati.. kali nie siapa tah.. maskot still abang Rom.. lokesan mcm gaya Roy (ex-GG, kumik DIN BeRAMBOI zaman lawan UJANG mula2.. )masa dia pulun kumik SENARIO sekejap dulu...

Ada satu mamat lokes cantik... untuk issue comeback nie.. Paranoia of Aie ke.. macam Slemmer meets Oren tapi cantik jugak...

Mana tah yg lokes macam HOLLYWOOD ROUNDUP dulu.. cantik siut.. dengan GRUNGE BABES dulu.. sapa tah lupa aku..

1 comment:

pyan said...

Rottworld pd hakikatnya sebuah magazine yg bagus - dia ada visi dan misi. Tp dah tentu - spt mag2 yg lain - elemen2 lain diperlukan utk menjadikan ia satu mag yg betul2 bagus.

Satu2nya pelukis 1st generation yg tinggal ialah DARD.

Yg selalu lukis grunge babes tu kalu x silap nama Mat Yo. Ntah dah pi mana mamat tu...