Sunday, October 11, 2009

PUNISHER WAR ZONE (Lions Gate Ent.,Columbia Ent)



Filem nie mungkin tak berjaya di pawagam aritue tapi peminat home video typeakan tetapanggap nie yang terbaik daripada Thomas Jane bluesy punya tahun 2004(yang banyaknya dibantu oleh kekuatan promosi,produksi... aksi dan style gambar..jugak imej2 lokesan Tim Bradstreet)..

Mamat Ray Stevenson nie motion dan bergerak dia amat lambat sket..Boss atau orang jahat yg kaw2 masa mula2 jer dengan abang dia nampak gempak..hujung2 tue da macam panik pulak.. walaupun ada elemen2 membantu lain yang agak besh macam eg.soundtrack lagu2 rock metal dan kecantikan gambar.. tapi kretaviti dan skill masih tak umphhh dan tak puas.. walaupun elemen2 drama kepedihan yg menjadi justifikasi Frank Castle menjadi vigilante The Punisher dan antihero.. ada dan dijaga jugak.. tapi tak kicked..

Mamat Colin Salmon jadi Agent Budiansky tue tah apa peranan dia pun aku tatau..tabesh betul.. baik tak payah je ada watak dia..

tAPI YE LAA.. kalau tengok betul2 balik. filem nie suggest Frank or Punisher nak pencen jadi punisher tapi Mikro pembekal barang dia tue cakap..usah la pencen dulu.. tue pasal aa Punisher dia agak slow tapi masih steady.. action packed dah tapi kesinambungan dia untuk mensetimkan kita tue takbanyak..kalau dapat penulis skrip untuk terminator dengan Die Hard di alam Millennia aritue mesti gempak.. bangg!!

No comments: