Thursday, December 31, 2009

BATMAN# 692 (Dc Comics, Late Dec 2009)





Macam baru ajer aritue BATMAN RIP bersama Grant Morrison.. the pair Sandu FLorea dan Tony daniel nie pulunkan tau2 diorang kembali handle regular title nie.. besh jugak.. cuma beza aritue ramai2..

Disebabkan Bekmen kena maintainkan lokesan dan cerita sepower Jim Lee HUSH.. dan Adamn Kubert BATMAN AND SON.. (Anak bastard dia dengan Thalia Al Ghul..)- sebenarnya besh lagi BATMAN HUSH RETURN.. (artis baru dari dengan cover Lee Bermejo..).. Sandu dan Tony ada sekil sendiri gak .. tapi besh jugak tapi mesti terasa jugak yg diorang kena ikut gak style Jim lee aritue..

BATMAN #690 dan 691 aritue lagi gempak.. Bekmen sebelah merah sebelah gelap dan membaling syling.. Bekmen Two Face menghentak Bekmen.. dan perjalaann Dick sebagai Bekmen baru.. jangan lupa mamat Sandman Neil gaiman pegang sekejap lepas RIP dan Reborn tue dihandled jugak oleh mark Bagley.. (SPidey 90s dia hot..bersama Marvel..)

Untuk issue nie.. Tony Daniel membayangkan kepada kita Dick Grayson mengorat awek bekmen.. Selina Kayle (Catwoman) untuk tolong dia berperang dengan regular seperti Black Mask.. penguin dan ada satu nama Mafia Itali Farlone ke apa.. (konyol je review bunyi gini wahahaha..) jugak mengheret watak2 Dr. Hugo Strange, Dr. Death, Fright .. (aritue helped Penguin skang Black Mask...)

Meter kool.. agak tinggi jugak.. berjaya la jugak.. potensi boom pun agak tinggi jugak..

No comments: