Sunday, January 24, 2010

Sekumpulan artis degan AKU, KAU DAN KOMIK #1 (Komik M PTS Millennia)









Chegu Zucafly bersungguh ajak aku join projek nie.. well aku x berkesempatan. Hasilnya sekumpulan artis2 baru dan otai Pergh telah keluar dengan ini.. menampilkan member baik Odows dari GG dan pakatan CARGAS dia.. Ard-One.. Adiemus (Prem CHopra), Gemuruh, Forggypapa, Bob ARakian (baru nak berkembang di Blues Selamanya alih2 kena stop lak majalah tu dek MOY...), Kurt Hafiz Utusan..Pac Twinx dan seorang pelokes cina..otai Jas.. kebanyakan idea berkisar pengalaman membaca komik masa kecik2.. dan bagaimana komik membentuk pelukis2 dan jiwa budak2.. dan disebabkan di bawah PTS.. dialog "tak bebas" dan skema sket.. ehehehe..

Ard-one dengan DAKWAT BIRU besh.. tak sangka cekgu dia rupanya pelukis kumik..bagi siapa2 yang kenal beliau dengan zine CArGAS atau GILA2 tentu da tak heran dengan persembahan beliau..

Froggypapa dengan BATON KOMIK.. tapi aku tapaham kenapa dia angkat Dragonball sebagai satu "komik yang baik.." emm lantak lahh..

Pac macam xde apa2 yang menarik dari ADIWIRA.,, macam nak kembangkan atau promo TWINX tapi lokesan Pac yang neat memang marvellous..


Tan Teck Hwa dengan TANGERINE cun.. cantik gila..cerita budak sekolah lagi..

ESEI oleh Pami Gemuruh ringkas tapi stylo.. budak2 autistik diminta buat esei pasal 1Malaysia.. besh2..

Bop punya persembahan superb.. as usual.. Adiemus dan Jas pnya ringkas sangat.. tapi visual besh..

Worthed jugak aa banding KAD DARI SYURGA aritue..

No comments: