Saturday, January 23, 2010

Adnan Sempit (MIG, Metrowealth 2009)




Sabtu lepas memang Sabtu yang mengkagumkan. Filem yang budak2 masih tengah "in" sebab tema rempitnya- tapi bila aku berkunjung ke Galazsee MBO nyer ruang kat Ampang baru nie.. mak bapak bawak ramai anak2 kecil tengok bersama..wowww ramai gile...walaupun takjadi fenomena macam Upin dan Ipin di mana kau x berpeluang langsung nak beli tiket- sebab semua dah direserved, booked..

yang nie aku almost x dapat seat..dan hari nie NST melaporkan yang muvi niekutip RM950,000 untuk hari tue jer..16 januari.. gila..track record depa...David Teo seolah2 terkejut.. cehhh!!

dan katanya lagi.. 5 hari da kutip 3 miliion..gosshh..

Aku rasa muvi lepas nie- V2.. Samseng Jalanan dengan Aqasha jadi crook dan farid Kamil takakan dapat kejar rekod nie.. sbb tak akan jadi fenomena lagi.. udah2 la tue... ehehehe

Yang nie aku beri kredit sebab lakonan Shahezey Sam memang besh... mamat Rempit Sebenar yang selalu jadi kawan dan lawan dia (dalam IMPAK MAKSIMA TV dia adooo..)yang ada skar kat muka then jadi professional rider tue ada sekejap sangat sini walaupun jadi villain..selebihnya tumpuan terhadap relation Intan Ladyana (yang nampak sangat besh dalam muvi nie..) dengan hero (shahezey) then mamat Xfactor tue pastue lawak2 Cat..Angah Raja Lawak berkaraoke kat sudut..pastue lawak2 Along raja Lawak dengan Norliana Samsuddin yang seksis tur..wahahaha besh pulak lagu diorang nyanyi berdua tue..

Permainan angle kamera pun da makin besh.. sudut2 Shahezey Sam memblueskan diri dia pun ngam. tapi jalan2 dan tempat hangout budak2 rempit tue da biasa sangat korang tengok dengan mana2 filem2 keluaran MIG sebelum nie..

Serius.. aku ulang sekalilagi..Intan Ladyana da keluar dariline bimbo dan macambagus dia walaupun dia masih amik watak anak boss dan orang kaya pegang syarikat besar..tapi aku rasa dia da x poyo macam masa mula2 appear dalam PUTERI dan filem2 terawal dia dulu..

No comments: