Saturday, February 20, 2010

RAGE





Mood layan kumik bertemakan siluman manusia berbadan separuh hewan nie.. semakin bertambah2.. dengan kehadiran kumik KOSMO hari2 oleh Ajif dengan Yuriena.. in colors lagi... terkagom pulak dengan satu kumik beberapa muka warna dalam UTOPIA.. mati2 aku ingat stuff baru daripada Malaysia.. geng2 macam Totoro ke.. macam Puppeteer ke.. rupa2nya stuff dari Perancis paduan penulis Nicholas Tackian dan pelukis Lim Kwang Mook...(ada nama Korean dan China kapa... ) perhatikan cover ada sign Soleil.. aku mcam selalu nampak jhe sign tue kat kumik2 US ke?? Ntah.. ke stuff dari Perancis ehh??

Besh kan lokesan dia?? Siapa2 suka HELLBOY.. SAVAGE DRAGON boleh laa layan..

Cerita dia pun kalau dalam UTOPIA>. dengan tajuk MARAH ke AMUK TAHAP DEWA... lawak je tajuk mengisahkan kemistikan.. di alam separuh cyber... sama hip macam formula produksi filem Perancis.. gempak2.. hebak2..

p/s dah checked Internet.. memang laa Soleil tue penerbitan komik perancis.. Marvel da angkat banyak.. terbitkan semula.. padan laa..antara komik depa yang popular depa lagi.. Tokyopop angkat pulak ialah LUUNA>... yang macam AVATAR tue..

dan komik nie penah dihambik oleh HEAVY METAL tahun 2008..

2 comments:

afaniL said...

yeke masuk hm? tak perasan plak..

myownmind said...

ntah.. aku ada orang bagi data.. mungkin mook penah jadi regular contri.. mana nak tau..