Saturday, March 06, 2010

Abo dan Ajo of MAMU tak survived Raja Lawak 4 Finale.. sedih betul..



Memang tak besh sangat Raja Lawak 4 nie.. Bob dan Afdlin nampak biased sangat dengan peserta muda nama Idlan dengan lawak Pak kassim yang kunun dapat undian SMS tertinggi tue..udahla mamat tue tersengkak- sengkak lawak dia.. boleh pulak showing takde idea dua minggu rilek jer.. macam siot.. sakitnya hati tengok.. kalau Kecik dengan Alex ke.. aku bleh tolerate lagi..

paper macam BPop Ahad lak belum apa2 dah jaja yang mamat dua orang dr Mamu nie sombong laa.. apa laa.. padahal diorang nak menyendiri ke apa ke dalam akademi (?)tue siapa nak tau.. kan?? apa da.. punyua la aku suka diorang nie.. dengan idea advanced.. boleh Afdlin cakap diorang tak patut berlawak.. aihhh aku rasa idea yang diorang tiba2 serius masa Minggu Zaman Dulu tue.. ujung show diorang tue patutnya injected sket aa.. tah laa.. Afdlin katanya akan menyunting depa untuk produksi dia tak lama lagi.. mintak2 jadi laa. Sebab budak MAMU nie far more besh daripada Sepah.. dan minggu di mana diorang jadi Tompel dan Shivaji..the king.. koolll tue menjadi betulll tapi undian masih tercorot.. tapaham betul aku game diorang nie..

Dan minggu diorang take on Waheeda Wasssini tue pun besh..

Anyway.. aku wished diorang akan pergi jauh dan akan berada lagi di kaca TV untuk mana2 show.. atau program TV.. sebab katanya diorang nie belajar bagus.. student .. dan terserlah idea diorang yg advanced tue.. berbanding Idlan yang menyesakkan jer performance dia tue.. (walaupun tak denying mamat Idlan tue ada persona..)

1 comment:

Kalamtimur said...

kerana mereka tak diundi, sebab mereka lawak ter overjoyed