Wednesday, July 07, 2010

TOY STORY 3 (Disney, Pixar 2010)



TOY STORY memang dianggap klasik pada setengah orang.. aku sendiri ada kenangan Toy Story tue di mana aku tak layan movie tue di sinema.. aku dah kerja tapi gaji so- so je.. tapi ok laa. untuk tahun 1996.. aku cuma belikan komik dengan salinan berbahasa Melayu tapi full color.. mahal jugak laa time tue.. lapan hinggit ke lima ke.. tiga ringgit aku pun da x hengat.. tapi keluaran Evergreen pakcik Nazan yg sama2 jugak keluarkan Disney majalah untuk kanak2.. dengan komik2 HK.. dari situ dan salinan tue laa aku cuba selami siapa itu Woody.. Buzz.. salinan komik tue adalah gambar2 bersiri dari petikan filem tue jugak.. tapi masih menarik.. dibandingkan komik2 Dragonball dengan konsep serupa.. (amik still dari Cds.. zaman tue..)- dan masa tue.. TOY STORY memang meletuplaa.. sbb dia je satu2 kartun 3D dengan plot yang menarik..

TOY STORY 2 aku layan kat Mesir.. dengan brothers aku kat Mesir.. namely Ayai.. Sallam Saipul dan Apis Yus.. dan aku rasa.. Toy Story 2 lagi besh,,

Untuk yang nie.. Toy Story masih menyengat.. masih besh.. dan masih ada kejutan2.. macam.. ada Totoro.. ada Boo dalam ramai2 budak sekolah tue.. tapi Bonnie yang take over permainan Andy tue pun kiut jugak.. ada Barbie dengan Ken.. wahahaha.. kelakar2..

ada terlalu banyak toy.. yang menarik.. dan berpotensi.. akan ada potensi kah untuk spin off?? Toy dari rumah Bonnie?? Toy dari tadika Sunnyside.

No comments: