Saturday, October 16, 2010

Magika (KRU Studios)


Tengok ni dengan Hasma baru nie kat MBO Ampang setelah penat mendengar budak2 memuji dan obses bersungguh, dan dengan mengenepikan segala X factor artis2 tempatan itu macam Mawi.. Ziana Zain... maka aku rasa.. aku boleh terima mawi sebagai Badang.. Diana Danielle sebagai Ayu sebagai hero heroin dengan suara yg besh.. dan aku x pernah suka Mawi rasa aku boleh tolerate dengan dia dalam nie

cerita simple. x banyak konflik dan complexities... yg banyak dia main ialah issue kenapa malik (Fimie Don) jadi nakal semacam.. mak dio- Ogy meninggal sebab sumbangkan organ kat Fimie.. dan dia rasa dia diblame untuk itu.. bijak kat situ.. kalau dia kompleks boleh jadi BRIDGE OF TERABITHIA atau ALICE IN WONDERLAND atau WHERE THE WILD THINGS ARE..

nasib baik xde lagu toyol versi Aznil.. dan xde lambakan hantu2 atau youkai2 Malaya.. fuhhhh.. untuk mengelak dari kena samakan dengan cietr2 hantu lain.. idak boleh badang nie jadi Dororo.

Diana nyanyi besh aa.. soothing lembuttt..

betul part Sabri Bendahara PGL dengan Ning PGL tue lawak.. tapi lawak jugak Awang(Norman hakim) lontar lembing ke dayang kena kat Mahsuri (Vanida pulak tue wakaka..)

dan part M Nasir jadi penunggu Tasik Chini tue pun stylo..

tiada tempat membosankan atau mengantok.. cerita dan pacing bergerak cargas dan laju..

gambo eye candy nyerr..

pergi la tgk dan give this a chance.!!

No comments: