Sunday, October 17, 2010

JIWA PEDANG by MF Ajif Online di komikajif.com


O yeh.. perkhabaran dari komikus Muar nie sedang membuka komik JIWA PEDANG onlinenya.. berkonsepkan pertembungan wali2 pedang.. (bukan waliband ye..) dan keramah pedang (saja je tue nak bagi gempak bunyinya eheheh jangan marah Mr Ajif.. )

Menurut Ajif, "konsep wali dlm islam pun ye..konsep jedi pun ye.. pedang setiawan pun ye hahaha"- mengenai latar belakang penceritaan baru air tangan beliau ini.. dalam borak2 via YM nye dengan guwe..

Korang boleh saja katakan ada PEDANG SETIAWAN.. tapi dalam tue ada jugak warna warni kemeriahan coloring mr Ajif.. futuristik image dan kostum hero.. reminds us of SENJATA MISTERI.. segala pengaruh dari SMALLVILLE pun diheret sama..

yahh.. nikmati pengalaman indah.. eye candy penyejuk mata lokesan Ajif..as usual.. nikmati sekarang sebelum fizikal komiknya yang baru akan berada di celah ketiak anda 2011.. yayyy!!

Di ketika ini komik beliau yang ada gaya animasi dan persembahan THE INCREDIBLES meets JINGGO itu dinamakan BARCODE sedang rancak dalam akhbar harian KOSMO!

No comments: