Wednesday, December 15, 2010

Aie G? Siapa tue? Projek baru Aie.. dengan Mobimik CHILL










Korang mesti rindukan Aie.. aku pun.. selepas ADS yang semakin susah nak nampak.. (aku harap dia dibukukan di bawah Alaf21..)- aku ada lepak dengan beliau di Ampang point.. dodok2.. x sangka dia layan aku.. dan aku pun dapat tau projek dia dengan produk animasi Vision Animation.. tapi tue pun dah berapa lama..

Selasa lepas.. aku nampak kelibat Rosh dalam paper Malay Mail.. pasal kompeni produksi dia terlibat.. dan minggu nie.. selasa... ada projek baru Aie di bawah Vision Interactive Media Services.. iaitu projek mobimik.. atau mobile komik aa tue ahahaha.. di namakan CHILL>. Korang kena lepak kat lepakchill.com untuk langgan.. Produksi nie jugak involved dalam Comic Fiesta minggu depan untuk pencarian talent.. Aie nak cari sesuatu yg ringkas tetapi da bomb,.. dan tak mustahil skill2 individu pun akan dikesan kata beliau..

Nampak kurus sket aa Aie.. ehhehehe makin encemm... karakter kartun baru dia pulak mencadangkan gaya budak2 skang nyer modern rock/ emo.. selamat tinggal blues grunge dio..


No comments: