Saturday, December 31, 2011

Diandra Arjunaidi







Diandra Arjunaidi bermula dengan singing2 cumil kat bedroom dia.. dan adalah nama regular bermain kat event seperti di Laundry, No Black Tie along with beberapa nama DIY bergerak sendiri seperti Arabryd jugak bersama Reza Salleh nyer live..

Minah nie ada appear dalam drama GEMILANG.. kalau x silap aku minah yang anak Shasha ke? yg problem semacam.. ada crush dengan cekgu ensem dia lakonan Shahz Jazlee .. wahhh memang cun kan dia nie.

Minah nie dalam Youtube nyanyi lagu Inggeris tapi kehendak pasaran menuntut dia penning, tulis lagu Melayu jugak yang dia akan usahakan.. nama budak nie selalu ada dalam Majalah JUNK (yang skang ada edisi online sahaja..)aku perkenalkan khas untuk korang yang follow blog guwe.. yayyy!!

Lagu dia yang tengah ruled radio Malaysia sekarang nie adalah Angkasa.. memang sangat internasional mood dan bunyi!!

Minah nie sudah pun berlegar di dunia music bergerak sendiri dekat dua tiga tahun.. sudah appear jugak dalam MHI.. pasti akan menghantui idup korang selepas beberapa sensasi sedang meniti populariti sekarang.. seperti Yuna, Najwalatif, Najwa Mahieddin, Ana Raffali, Liyana Fizi dan ramai lagi..

No comments: