Saturday, December 31, 2011

OMBAK RINDU (Astro Shaw, Tayangan Unggul 2011)


Aku nonton nie bersama Hasma wife aku di Ampang selepas tayangan dia dan sambutan dah suam2 kuku dan dah x fully booked di MBO dan catatan box office dia masa tue dah cecah 10 juta gitu.. wife aku mesmerised ingat2 lupa je novel dia.. tapi memang ada banyak bende pencinta novel asal tue akan teringat semula..

Bagi aku filem nie besh besh beshh. Maya karin bezzzhh.. lantak aa urban ke German ke.. yg penting dia sehweet.. cuma pelat dia tue mmg x kampungan aa.. ekekek.. amat bagus nak appeal pasaran luar sbb Maya da ada nama- PONTIANAK Shumie tue..

Aku sampai skang tapaham kenapa Maya kena bubuh, Vanida kena bubuh bila NONA tak rating besh.. pdhal content je tak tukar2.. Maya lagi besh drpd Vanida what?

Aaron Aziz bezh.. penangan NORA ELENA dia mengheret kakak2 makcik2 ke pawagam pulak.. sensasi 2011 betulll..

Bront lagi aa.. underrated yg power.. dia adalah underrated lelaki.. kalau perempuannya Fazura- underrated tapi powerr,,,

Lisa jd org jahat pun okay.. makcik sapa nama dia tue... mmg la besh jd makcik jahat..

Cerita simple je.. tapi gambo, exploit alam sekitar.. nama Osman Ali je naik.. padahal Sharad Sharan pun pantau projek dia nie kan..

Lagu Hafiz dan Adira selama nie tengok kat TV takde feel.. dalam muvi besh pulak.. tapi tak jauh beza dengan lagu Legenda Budak Setan dlus..

Makcik ke mamat blogger yg komplen pasal umur xtepat, chemistry mael- Izza tue.. mungkin follow kerak novelnya. mcm aku x puas atie dengan umur Chin Shang dalam STORM RIDER filim.. laa


Kredit gambar:GSC Movies

No comments: