Tuesday, May 01, 2012

HE MAN ke DC Comics pulak..

Tatau aa by the time aku wrote yang nie dah keluar kat kedai ke belum.. tapi source semua dari Internet melaporkan dalam bulan lepas.. di mana DC Comics akan take semula Putera Adam dari Planet Eternia nie.. i have the powerrrrrrrrrrrrrrrr... hohohohoh windu siot sempena ulang tahun ke 30 watak permainan Mattel yang diambil, inspired dari Conan tapi appeal more untuk audiens kanak2 tahun 80-an..

Premis animasi dan siri TV nie pernah diberi nafas baru dengan toyline dia sekali zaman2 millennia baru.. dan dalam lembaran komik pula pernah diterbitkan oleh DC, Marvel, MV Creations, Image dan Crossgen..

Lembaran komik baru nie akan dipulunkan di bahagian skripnya oleh James Robinson dan yang beshnya Philip Tan akan penciling dan Ruy Juse akan lokes inkingnya..

Menurut DC dan Robinson, untuk penceritaan semula nie- Skeletor ruled Eternia dan Grayskull dan semua Masters dalam Universe He man nie tatau langsung peranan depa.. termasuk He Man sendiri adalah tukang kayu yang humble sehinggala ada sorcerer nie bagitau potensi sebenar Putera Adam.. cewahhh..

Kata Robinson lagi.. dia agreed yang semua orang pernah menganggap ke-cheesy-an kartun Masters of The Universe nie.. tapi beliau janji akan ke-koolan garapan He man nie di tangan beliau..

Mungkinkah kejayaan Thundercats yang baru tahun lepas tue menjadi sebab kemunculan semula He- Man nie? Waaa tak sabar doww..

No comments: