Wednesday, September 26, 2012

KARMIN Hello (Epic)

Seriously? Aku mulakan dengan Karmin.. sebab aku rasa aku dengar Brokenhearted depa somewhere.. pastue aku dengar radio kita pasang Hello.. then telinga aku menangkap pengulangan verse, "Hello, Hello Hello" depa.. dalam bingit electronic dance yang tempting.. wahhh.. memang atttitude teringatkan Nirvana..

Soo aku checked this band.. kat wiki.. rupanya band nie dah lama berpetualang di Youtube dengan versi depa untuk lagu Chris Brown bersama Lil Wayne dan Busta Rhymes  Look At Me Now sehinggalah Ellen Degeneres menjemput ke show dia.. dan Nicki Minaj Superbass.. tapi depa mendapat pujian dan promosi melangit daripada celebrities dan personaliti seperti Ryan Seacrest, Beyonce. Timbaland, Ashton Kutcher.. Timbaland.. huihh ramainya.. sama macam Jessie J diangkat oleh dua tiga nama UK...pastue disunting lak artis2 yang ada clothing line.. macam Jay Z dan Rocaware..

Walaupun depa dilihat -terutama minah tue memberikan cabaran untuk Gwen Stefani.. Katty Perry.. Lady Gaga.. Nicki Minaj.. terutama untuk rapping dia.. aku rasa rapping dia besh jugak macam dalam Walking On The Moon..  sweeet lagu tue..tapi minah nie jugak dilihat mahu- to be taken seriously- untuk stuff macam Brokenhearted jugak.. 

Untuk mereka yang inginkan sedikit kesegaran daripada yang biasa dihidangkan oleh artis yang aku bariskan tadi.. boleh la beralih sekejap kat Karmin nie..  walaupun tak banyak wonderfulnya.. (Album nie tidak diangkat tinggi sangat oleh kebanyakan orang kerana depa melihat minah nie cuba sangat tiru artis2 yang sedia ada)- tapi aku rasa lagu Hello memang beshhh.. ehehehe

..

No comments: