Tuesday, September 25, 2012

Berkenaan kemunculan semula memblogging

Mak aiii... ada dekat sebulan lebih aku x update blog.. selain gila2 hectic sebagai penjawat awam di jabatan yang sangat kaw2 pentingnya.. aku jugak dilanda kepokaian tahap cipan.. kerana bonus aku dinafikan x pasal... masalah disiplin yang tidak dapat ditolerate la kononnya.. podah laaa... penat aku bekerja.. sakittt hattti... tapi x boleh nak berhenti lagi.. cissss...

Pokai means takde la bahan.. udah la stress nak meng-ada-kan kelengkapan Raya tue sangat sakit.. nasib bek boss belanja aku tengok wayang last filim THE BOURNE LEGACY.. di ujung Ramadhan aritue.. tapi gasenya xpayah la kita review filem tue.. sangat Bourne-tot tak sedapp.. ahhh tensenn... memang x terkejar trilogi sebelum nie yang da poweerr...

Ok takpe.. kali nie aku hadir gagahkan jugak memblogging untuk korang.. yang konon2 nak tunggu, windu tulisan guwe.. o yeahh..    

No comments: