Monday, September 15, 2014

SANDMAN OVERTURE #3 (Vertigo Comics Sept 2014)

HEK LEHHH baru nak blog... konyol betul guwe.. Sebetulnya masa pembekal komik guwe Lee Heng Kok meseg guwe kata nak tapaukan sekali buku ni dalam komik list belian aku yang agak basi aku rasa pelik gila sebab Gaiman berapa kali dah terlajak delay letak komik ni on schedule..

Rupanya #3 ni berjaya menempatkan diri kat kedai komik sejak Julai lagi. cisss.

Hidangan kali ni dengan  Dream/ Morpheus  bersama versi lain beliau berjalan lagi dan converse dengan beberapa karakter..whheww kejutan ke satu lagi Elseworld.. other World di panel- panel mukasurat akhir tue macam nak suggest Universe DC dan plot New 52 disumbat dan diheret ke dalam Sandman ....pulakk... (sebab ada Mogo dalam tue..) plus "war" yang disebut- sebut di awal mukasurat..

Harapnya tidak laa.. akan jadi horror nanti.. macam, contoh aritue tiba- tiba Constantine pun ada superpower dan costume.. (walaupun kadang- kadang kool jugak tengok Supergirl jadi Red Lantern..)

Pemuja komik nie dari 90an mungkin kecewa feel 90an dulu tak sampai tapi hell nie kan prequel.. JH Williams tak penah mengecewakan dengan feel gothic beliau.. 


No comments: