Friday, December 04, 2015

THE WALKING DEAD SEASON 6 MID SEASON

Dah boleh pulak aku terlepas akan Season paling best aritue- Season 5 The Walking Dead.. di mana geng Rick diterima Deanna masuk ke Alexandria yang aman damai tapi rupanya tak ada ketahanan diri survival dan skill yang pelik deal dengan zombie..  Jugak macamana Michonne dan Carol mengawal Rick yang terlajak sangat nak take over Alexandria daripada Deanna.. dan macamana sengalnya Rick flirt dengan Jessie wife orang iteww huhuuhhu.. tak lupa separuh season yang best di Grady Memorial Hospital.. watak Bob, Tyrese dan Beth dimatikan dan bagaimana Paderi Gabriel sengal bukak pintu gate dimasuki zombie..

  Untuk season kali nie.. agak tiresome sikit untuk melayan dengan madah2 pujangga mereka berbicara pasal survival- zombie- kehidupan-kematian- tapi ia still refreshing,.. such part di mana Rick mempersoalkan kenapa  Morgan tak abiskan kesemua pengganas Wolves itu.. Morgan menceceh lagi  pasal macamana dia boleh kadang2 tak sampai hati.. moment2 best di mana Carol menyesal lepas bunuh geng2 Wolves dan zombies.. Glenn yang akhirnya tak mati.. lovey dovey Enid dan Carl.. tapi akhirnya blow dan best jugaklaa tutup mid season bila Negan nyer group dah tahan Daryl dan Sasha.. Negan sebagaimana kita tau dalam komik adalah villain paling kering ,. kental dan gila... wahhhh bestlaaaahhh.!!!

Tapi Morgan cari pasal dengan Carol tue pun another blow yang best jugak.. ada ke cari pasal dengan makcik Carol..?? Perghh memang tak laaahh.. tera kot Carol..

 

No comments: