Monday, January 10, 2005

Pening

Ingat nak Update blog aa.. here we go again..

Eheheh Nadine.. cuak gak ko ya aku wat2 majuk tue... sayang ko!!

Linda still tak timbul2... tahapa2 dia marah aku... nak ngadu kat sapa skang tatau.. aritue cari keje sampai la nie tak dpt2... duit makin menyusut.. tapi stok komik- dr mainstream sampai ke DIY semakin tinggi menggunung dlm kotak.. konon2 investment laa..

Mom pun pening- Acik Ilah masuk spital, ditahan psl blood pressure dia nak bersalin lagi.. Waheeda ditinggalkan bersama kami- cemana mak nak gerak kerja? Tapi takkan Mom je dah tua2 cari keje? Aku nie... organised rumah da la cincai gile...

Si Edi fucked up dan Ijo palat tue tah bila lak nak pulangkan janji RM 7000 duit EPF abah aku- selama Abah hidup dia tak penah nak amik tau.. cilaka nyer adik abah.. ngungkit aku selama harinie tak visit Atok kat Selayang.. yang dia tue sket haram tak penagh amik tau hal abah aku.. dtg Raya pun idak... tgk Mom aku ke dalam umah pun idak.. mmg fucked up betol pakcik berlagak mcm dia... konon2 dia paling popular laaa kat Ampang ngan Wangsa Maju tue.. tuihhhh!!!

Hari Jumaat sebelum satu Malaysia dilanda ledakanTsunami (takde la satu Malaysia.. wal iyazubillah.. cuma ledakan gempita dan kepanikan je..)- aku gie Pej Hagama Jais... dah la kena langgor ngan pakcik palat mana tah kat Bt 9 tue.. sial tol.. Isnin 27 tue aku pergi lagi.. hantar form.. ramai la pulak.. selang tiga minggu... hari ini, isnin- 10 Januari 2005.. aku gie usha lagi.. hallamak.. kena tunggu sampai bulan 2 pulak.. JAIS kena tunggu peruntukan dr Jabatan Kemasyarakatan lak.. nak gajikan set2 mengajar KAFA nie.. kalau tunggu tue worthed my time menunggu ke.. up sket ke gaji okeh la jugak.. adesss desperatenye aku... budak2 kecik da semakin ramai kena raped pun nak berkira2 gajikan budak2 KAFA.. dah la sektor agama nie penting.. dan meletihkan jugak.. nak ajor budak2 skang.. dah advanced.. tahap pemikiran pelik2 tue.. tgh aku blur2 balik dr cc leh selisih ngan Yati.. kiut tue.. kai baju korong... gie bayar bila katanya..

harinie jugak aku explore Kajang- tanya keje kat kedai tue laa.. ini lah.. naik bera muka.. (bukan bra perempuan daa...)- dari Parkson aku daki.. turun ke Restoran mana ntah... si Ashrap Arab Kempret dok UIA tue kata nak bukak CC nak panggey aku.. tadek pun..

On the way cr keja.. dpt gak SMS buddy yg amik berat drpd Madstone, Intan budak kedah dan Miza..Mesit, UM- kebetulan aku mencari keje... org tanya... bleh la tue

Aritue draft komik untuk MATO2 umbut tak amik lak.. haiyaa.. mmg tak besh pun huhuhu.. sbb aku rushing... bila lagi aku nak kem, handing.. nanti buat lain aa.. Ubder, Invic, Amykamen dan Rosh di Laman Seni 2 Feb tue jer yg pandai amik hati aku.. depa kata- bleh deliver laa.. idea okay.. panel kena minimakan sket.. okay... anyhow... Umbut tunjukkan artikel bodo aku kat MATO2.. dah la state kat cover akakak.. nama waverider lak tue.. poyosss..

Ayai pun tah ke mana menyepikan diri.. apart her sister Erine aku selalu SMS dan Ayai timbul di Ym ngan mode Mobile..

cemana aku nak buat nie eh? I need pc... food.. duit.. adesss...

Tunggu Sallam balik.. kita amuk Laman seni.. tu pon kalau mamat tue berani nak showed skill dia.. dia da la pemalooo..

Thanks Nadine... sbb "temankan" aku. layan crap aku all these fucked up days...

Letih dan pening.. ohh myyy..

2 comments:

Nadia Dzai said...

jgn selalu marah2 shidee... sabar kan separuh dr iman :)

ilot said...

yo...what's up?? lama tak dengar khabar.....
patient is wisdom.....