Friday, July 08, 2005

Tebaboommm!!

UK kena bombing.. metro al anfaq depa.. keretapi projek UNDERGROUND-king's cross station dan russel square station depa lak jd sasaran.. mcm bese ada pihak tampil mengaku.. tahapa2 plot aa lately.. Bush senyum2 sbb dia kata padan muka.. ingat US je ke kena.. Blair wat2 sedih.. (amik point set2 pergh.com/forum) ada gak yg kata bombing tue sbb ada pihak tak puas hati dengan penggilran tuan rumah/ penganjuran Sukan Olimpik.. beratus cedera.. 33 korban...

Antara headlines read..
Beberapa orang mangsa yang terselamat dalam kejadian letupan melibatkan bas dua tingkat di Tavistock Square semalam percaya salah seorang penumpang adalah pengebom berani mati.


LONDON 8 Julai - Polis London mengesahkan tidak kurang 50 orang telah terkorban dalam kejadian beberapa siri letupan bom ke atas stesen kereta api bawah tanah dan bas di bandar raya itu semalam.


ISLAMABAD 8 Julai - Seorang pemimpin kanan perikatan parti-parti politik Islam di Pakistan hari ini mendakwa siri serangan di London semalam mungkin didalangi oleh Barat sebagai strategi untuk memarakkan sentimen anti-Islam di kalangan rakyat mereka.


..sbb dia tau umat Paki ramai kat Uk.. pasti jd sasaran org Barat..

macam x bese pulak plot Israel... perisikan CIA ke.. Mossad ke.. nak menuding ke arah komuniti Islam..

Egypt pun br jer.. afresh dr bombing plot nie.. Mei ke April ritue.. cuak gak nak jalan2 Husin... Ramsis.. sekitar Cairo.. port2 popular pelancongan..

No comments: