Thursday, August 31, 2006

Pixies la kunun..

Boh gambo laa..
Yang nie konon2 buat kerja korban.. masak2.. padahal aku tlg mengacau kuah2 jer.. atau membasuh daging2 korban.. yg masih berlemak dan berdarah tue.. back awal tahun ritue..

Yang nie masa helped budak2 baru jayakan program Majlis Kesenian dan Kebudayaan Anak Selangor.. kesian gak.. menggelupur gile depa handle majlis2 tanpa abang2 lama.. ahaha gaya besh je bunyik akoo.. PMHK PMRAM baru nie seeing depa handle keje2 bagak gak di bhg ad Hoc urusetia..

Pada hari tue.. Sherif nie telah dtg merasmikan MIKSAS td.. senyum kemesraan seolah2 ikhlas jer budak2 nie sume pagi tue ahahaha.. emasa tue aku kat kantin.. Ammu Muhammad jaga Arab umah Selangor x abis2 memujuk aku soh lukis karikatur Sherif nie kat whiteboard kantin... menyusahkan aku tgh helped Helmy kat dapur DE Cafe..

Ada banyak lg leh upload tp x banyak pic aku malas la aku nak boh.. thanks to Akmal.. tukang snap..ini pun aku nak load pic seterusnya tiba2 bermasalah plak.. siut tul..

Ko tunggu laa kalau aku dpt snap gambo Yana kat kantin nanti yer Sallam.. gambo Ostazah Reihan busty ke.. eheheehe.. plot jahat..

3 comments:

azhar said...

wahh..AJK bagus bangat kamu nih..

leh jadi member sepanjang hayat utk persatuan komik Malaysia nih
..kasi laaa sepatah 2 kata,,,http://pergh.com/forum/index.php/topic,9265.0.html

azhar said...

kasi laaa sepatah 2 kata,,,

http://pergh.com/forum/index.php/topic,9265.0.html

boredoomerz said...

Yana tu sapa... Reihan busty tu sapa? mana busty dia ngan power girl?
teyah da balik mesia ke...
komik tu depa dload online ke... wah maju ko skrg ye shidi baca komik online...
aku beli gempak + pedang setiawan + duke jenaka...
duke jenaka tu cite royal tramp yg dikomikkan... wei siu bo... baru #1... baru lagi...
kem salam la sama yana ngan reihan... cun ke?