Friday, October 13, 2006

Joe Chen doing Buffy cover..Brazilian Girls +Posa Raya



Macam besh plak boh pic Buffy lokesan Joe chen nie... ahh mmg besh pun.. boh jer ahh...












Obsesi lain ketika ini..
The brazilian Girls.. band dub +electronica+house+ lounge+techno tapi pekat betul pengaruh punk dia..

lagu aku paling ske drpd depa dr album Talk to La Bomb ialah Never met a German.. dan Sweatshop..















Ramadhan da penghujung 10...


pejam celik pejam celik da ujung ramadhan.. aku baru balik terawih nie..duduk kat masjid Walidain nie.. hari2 berbuka lauk masjid.. stok dia x penah abes tue.. hari2 ayam.. kagom aku dengan kebajikan masjid nie.. JKK masjid dia baguih aa..

tp aku x puas hati cemana sesetengah imam yang muda tue melayan pekerja masjid yg jauh lebih tua dan senior drpd depa.. apa sbb pekerja masjid tue x berilmu tinggi dia x deserved penghormatan ke.. nak mara2 .. padahal mic tue takde aa x kedengoran sgt.. still loud kalau imam tue nak angkat suara dia.. dua kali dah berlaku dan aku sgt kesal akan keadaan ini.. pekerja masjid tue kalau kat Malaysia laa.. kalau dia x kuat bodek tapi rajin kerja pun dihargia.. kurang2 jd JKK kampung ada pangkat laa jugak agaknya.. sakit hati tgk budak2 muda tue kurang hajo kat org tua tue bila mic konon2 tak pick up pdhal okay jer suara imam kedengaran... aihhh bengang pulak dalam semangat terawih..

satu lagi yg manis sket ialah cemana budak2 kecik dan muda tanpoa diajor siapa2 hidangkan kita.. treat kita air sejuk penghilang dahaga antara 4 rakaat terawih dan satu tazkirah tue.. mcm binik ko treat ko air laaa... bezanya nie budak lom baligh.. (kang ada lak ingat aku gay atau fetish budak kecik lak.. apedaaa..) aku cuma ske keadaan tue.. apart arab nie terkenal kasor.. harsh semacam.. inilah beshnya ramadhan mesir..

aihhh ruang tag dan msg kat bwh aku tue mcm bermasalah jer.. ambik masa la aku nak faham masalah tue yer kawan2.. haiihhh leave aje la comment kat ruang biasa abes satu2 post nie yer.. thank u..

selamat hari rayaa...

No comments: