Saturday, December 20, 2008

White Rabbit



Arnab yang korang tengok kan main kiut beraksi kat bawah nie bukan aku punya- adik aku, Epi- dibelikan oleh aweks dia sorang nurse.. tapi disebabkan aku seorang yang penyayang- almost hari2 jugak duit aku berderai beli sayur dia- kobis, carrot, kangkung yang segar2 gitu...

Alih2 minggu lepas mati pulak.. hari kejatuhan tanah di Bukit Antarabangsa.. tah apa silap makan ke.. tempat dia- cage dia kotor ke apa.. atau pun kena geget nyamuk ke apa.. yg jantan ceklat tue still survived.. masa Whitie yang cumil tue dying.. yg ceklat tue melompat2 pijak aweks dia.. tak guna kurang asam betul... misteri jugak kematian dia.. dah la kurus.. feed macam2 tamau makan.. berbagai teori dan assumptions laa mak aku dan adik2 aku berikan.. sodeh betul... mati lak dia.. tak berbaloi abe duit beli sayur.. huuhuhuhh...

No comments: