Thursday, January 01, 2009

BATMAN RIP..



Dah lama sangat aku x baca dan dakap kumik2 US.. pertama.. takde bajet kedua.. pun takde bajet wahahah. Jadi dengan dua stok kumik Bekmen- masing2 #679 dan #680 - sebenarnya adalah cerita keempat dan kelima untuk tajuk BATMAN RIP yang dirembat oleh Chegu Zuacafly di airport Sabah dalam satu function dia yang aku pun tak hengat.. nak check sms pun da delete ahahaha sowee chegu..

Grant Morisson sebagai penulis storyline memang betul2 mengkucar- kacirkan dunia Bekmen..BATMAN RIP nie aku da jumpa dah masa balik Malaysia kat airport Mesir July lalu tapi terpaksa pandang sepi sebab macam celaka mahainyaa... sekali ganda dengan currency sebenar..

Terus terang sebab dah lama tinggal aku langsung tak paham kenapa ada watak nie dan watak tue.. lagipun dengan so- called tie-in CRISIS aritue.. memang muak dan loteh aa laa nak cekidaut semua kumik2 dia.. the Club of Villains — The Hunchback, Pierrot Lunaire, King Kraken, Charlie Caligula, Scorpiana and El Sombrero datang menghantui hidup wayne sekali lagi dan teori2 seperti berikut:

Thomas Wayne is still alive (maybe)… entah2 Alfred tue adalah bapak kandung Bruce Wayne.. Batman pemarah gila2...Jezebel Jet- another awek yang dating Wayne pun kena culik pulak... kusuttt.. kusuttt.. hoih pendek kata kena cari dan godek2 balik event sebelum nie..

also penampilan Damian anak Bekmen dengan Talia Al Ghul, anak dara Ras AL Ghul.. menyarung Robin dan Robin dua ekoq lagi dengan problem masing2.. gila ahhh...

dari sodot lokesan pulak.. lokesan Tony Daniel and Sandu Florea terpaksa jugak mengejar kepoweran dan success yang dipulunkan oleh Jim lee dari HUSH story saga dan adik beradik Kubert- untuk SON OF BATMAN ..

No comments: