Friday, January 01, 2010

Nasyila Mirdad



Kalau aku tak tengok Internet.. sumpah aku tatau dia nie anak Jamal Mirdad dengan Lydia Kandou. both popular tahun 80-an dulu ... minah yang asek menanges dalam sinetron bersiri panjang2 tapi lakonan memang mengesankan pun.. penangisan(!) dia mengenangkan aku kepada makcik allahyarhamah Neng Yatimah.. zaman P ramlee dulu.. asek2 mennanges.. sodeehhh..

Pairing dia dalam INTAN dengan Dede Harlini yang.. tak aa handsome.. tapi chemistry romantis depa berdua sangat mengesankan dan booomm!!!

Sekarang Astro Prima pulun drama SEKAR pulak. featuring Ashraf Sinclair sekarang suami kepada Bunga Cinta.. pun sedap jugak kalau pulun masa2 ada mood.. ekceli aku baru nie menemankan nenek aku yg dah tua sangat tue lepak2 tengok TV rumah aku.. nenek aku jer yang pulun.. aku pulun tengok minah nie.. wahahaha.. dagu dia kiut ahhh..

Tapi aritue tiba2 dalam Kosmo! cakap dia baru nak peluk Islam.. hmmm Indonesia memang selalu confusing.. dari bab2 persamaaan agama dan status perkahwinan dulu2..

No comments: