Monday, January 10, 2011

Drama Cerekarama CINTA BUTA (Nasreen Pictures 2010)



Aku berkesempatan melayan satu drama Melayu yang agak sweet aa jugak dalam slot Cerekarama TV3 baru nie.. Sabtu 8 ribulan Januari 2011.. ada nama Farah Fauzana kat scripting ke apa.. producing kot.. *(aku checked kat satu tempat, blog kata.. binik bell yang tulis skrip..) along with Nasreen Ngasri .. producing... arahan Along kamaruddin.. lakonan Nor Syuhaida (Dottie), Fikree Bakar (HOOPERZ, Arjuna..), Abby Abadi, Syanie, adik Haliza Misbun yang cunn.. Amanda.. Jobot, Bell Ngasri..





Mengisahkan lawyer nama Ahmad Dhani yang buta.. (lawak gila nama..) lepak kat satu restoran yang menyebabkan dia jatuh chenta dengan satu masakan gulai lemak pisang oleh Fara Deeba yang debab lakonan Dottie.. dan jatuh chenta jugak dengan tukang masak.. sbb tokeh dia- Jobot galakkan Dottie layan lawyer itu.. huhuhuh sehingga laa satu ketika Dottie dalam dilema nak berterus terang tentang fizikal dia yang super-size itu bila Dhani decide nak operate mata dan ingin melihat semula.. wahhahaha lawak.. kat situ Dottie terpaksa menggunakan Amanda yang cun dan seksis untuk cover fara Deeba.. play her, as Fara Deeba.. sebab malu nak terus terang.. syiannn.. tapi kiut duhh citer nie.. perhatikan sebab hero ikhlas.. mana minah yang nak tolong Dottie tue tak fall sekali.. bengong...



Some part dialog lawak Bell Ngasri tak lawak langsung.. kasar sangat untuk menyerang seorang buta..

Lagu Band Indon Armada- Cinta Itu Buta.. open dan hias keseluruhan drama nie.. di samping satu lagu lain.. part operate mato hero.. pastue part dottie bersodeh blues gloomy tue lagu minah mana tah.. Julfekar kredited..

No comments: