Sunday, July 31, 2011

Amy Winehouse is dead



Our soul sister yang aku puji kaw2 lebih bigger daripada Norah Jones seawal kemunculan dia dulu baru ajer seminggu meninggalkan kita.. aku pulak terhutang beberapa entri yang kunun aku nak buat untuk Zami Ismail.. dan Qayyum of ujang MOY.. tapi tak semestinya apa kita planned dapat kita buat.. sementelahan lak kerja aku bizi kaw2.. terpaksa la entri yg kunun2 aku nak bebel sekali pasal kenangan terhadap PI MAI2 episode moment favorite aku batalkan atau tangguhkan lagi..



Amy Winehouse memang mula2 chubby atau "aset" dia jer chubby,.. pastue jadi skinny kaw2 lepas teruk sngat pulun dadah.. memang fallen angel.. dan dia dah pun menyertai group yang mati ketika popular dan berumur 27 tahun.. (Cobain.. Hendrix..Jim Morrisson of the Doors.. Janis Joplin..) atau geng2 died too young,, macam Aryton Senna,. dah la mati mereka semuanya tragis dan misteri pulak..



Takpe ahh.. klon2 dia macam Duffy.. Gabrielle Cilmi atau our own najwa Mahyiddin adoo... ubat winduu.. selamat tinggal makcik berambut sarang tebuan dan suara besh nie..

No comments: