Saturday, December 31, 2011

Vektor 58 (ChainFX Sdn Bhd, 2011)







Sebuah scifi TV berepisod- terbitan Chain FX.. yang diusahakan Roshfaizal Ariffin.. pelokes digital.. animator skang running production filem dan apa2 tender..

Aku rasa (bedal jer)- Vektor 58 mungkin macam Tansformers atau Kamen Rider.. di mana entiti asing bergaduh di Bumi.. kalau salah nanti Rosh betulkan aku..

Tapi dalam banyak2 new blood yg mengisi barisan pelakon.. aku suka ada makcik Fazlina Ahmad Daud ehehehe.. jangan tanya kenapa ehehe..

Kalau ada update yg besh nanti kita letak lagi...thanks Rosh sebab invite aku ke teratak kamu di FB.. korang jugak boleh follow perkembangan di Facebook dan blog page siri TV nie..

Scripter bukan calang2.. Amir Hafizi, Fairul Nizam Ablah, Jack Tribal.. gilak ahhhh... harus menarik laa..

Aku doakan FOX.. ABC atau mana2 produksi luar beli cerita nie nanti wahahaha..

No comments: