Wednesday, June 27, 2012

NEW GIRL (Elizabeth Meriwether Pictures, American Nitwits, 20th Century Fox 2011)

Its 2012 dan bila kau melayan Friends dari 90-an.. kau dah rasa macam cerita klasik The SULLIVANS jugak walaupun Friends selalu berseloroh pasal seks dengan terbuka di kalangan kawan2..betul ada HOW I MET YOUR MOTHER dan siri tue sukses jugak.. tapi nie ada satu lagi show yang lebih besh utk grown ups yang mengucapkan selamat datang ke umur 30s..  

Mula2 aku agak rasa tabesh jugak dengan Zooey Deschanel buat2 dork dan blur tapi sweet a la2 Lisa Kudrow.. sebab untuk sitcom nie Jessica Day selalu gagal dalam bercinta tapi dia sepatutnya smart dan sweet sebab dia cekgu..

Jake Jonhson dalam nie sebagai Nick Miller sebagai room mate, memang selalu kelakar.. disgusting.. jerk tapi kool.. then mamat work out dan pembersih Schmidt, lakonan Max Greenfield memang neat, smart tapi xde la tinggi sangat.. dan Lamorne Morris sebagai Winston.. dan Hannah Simone sebagai Cece.. tarikan seksi cerita nie- sangat appeal kalau korang suka lawak pasal Yahudi, lawak seks terbuka, tapi menghidangkan jugak moment2 setiawakan yang tinggi jugak.. dan sweeeeeeeettt.. 

Seperti jugak FRIENDS, show nie jugak membawakan cameo dari pelakon handalan dari filim macam Justin Long (DIE HARD), Lake Bell dan ramai lagi.. 

No comments: