Friday, July 15, 2016

BROTHERHOOD: FINAL FANTASY XV (Square Enix, RightTracks, A1 Studio 2016)

Nie saja yang berkesempatan layan.. selain BEAR AND THE BOY aritue.. yang sempat aku catch up.. aku usha balik movie setahun lepas .. ada banyak lagi Wuxia yang seangkatan dengan SHA PO LANG 2 yang aku tak tengok lagi.. cisss..

FINAL FANTASY XV memang la aku xfamiliar.. sebab dah tak duduk bersama orang yang pulun game RPG dan game yang agak panjang dan novelty macam masa study dulu.. soo watak2 dalam nie memang aku x familiar sangat.. tapi sebab ada gun dan sword.. marilaa kita layan.. dan nampaknya walaupun ringkas.. (ada lima jer..) tapi penting jugak untuk memahami bagaimana watak2 nie leh hangout sebagai kawan.. dan jadi watak dalam game tue.. sementelahan pulak projek nie ditangani oleh Studio A1 yang sangat cemerlang dua tiga tahun kebelakangan nie.. eye candy tak payah komplen.. memang sangat beautiful..

No comments: