Saturday, October 28, 2006

Blues Hari Raya..again and again

Raya tahun nie- aku dok berkurung kat rumah.. opening winter mengganas.. udah ujung raya ritue shelebet nak mampus- air bleh takde.. problem kat rumah.. it's not funny- budak2 yang aku dok merempat rumahnya dah perli2.. Helmy ngan Apis pun merempat sama wohohohoh.. i got flu dan sakit perut x pasal raya pertama sampai skang.. arghhh.. tensen..

Pengisian raya aku- Mak dam (*pasangan Ostazah yg berkahwin kat sini nyer panggilan mesra...) yang left pun siapa jer nak visit..

tadi call Mom..adik aku yg no. 3- AP yg baru bertunang tanya2 aku mintak restu nak langkah bendul dulu.. ahahaha lawak2... abes AG tanak kawin ke..? Aih Mom.. kalau la aku leh abeskan studi nie properly dan zakat aku dibayar.. gamat rumah aku dengornya layan bola kat TV Astro means.. AP ada la kat rumah tue..

yg si Ima ngan Pizam org da passed tepon tamau, tak reti bercakap pulak.. aihh..

paling besh.. pengisian raya aku aa.. ahahhaa kalau tahun lps raya blues aku layan lagu Lifehouse- Blind sampai berjuraian air mata... dan menghilangkan rs sendu ngan SMALLVILLe season 5 nyer opening.. sambil ditemani SMS Bee..

tahun nie aku layan episode HEROES yang gripping dan memukau tue..
ye laa kat siapa la aku nak ngadu belus aku.. kalau APis tu adalah PSP dia nak layan2.. aku nie nak angkat USB mp3 pun x terangkat..

siri nie ada sket2 mcm XMEN meets HIGHLANDER meets 4400 meets SMALLVILLE...





jugak do-rama HERO special (Takuya Kimura's best performance.. dan sentiasa poyo..)- Azmir aa cargas cari sebaik aku ckp japon premieredkan kat TV sana Julai lalu... tabeshnya sbb Matsu Takako cuma muncul sekejap kat ujung.. dan xde ura2 nak ada season baru.. Matsu Takako pun da kurang chubby dia nyer pipi..



Passport baru da dapat.. urusan kuliah belom start.. tp duit da menyusut kat makan sahur..

Pride OF Baghdad x sampai2 lagi..

Blues Selamanya nak terancam? MOY nak "kemaskan" sale dan susun atur krew... tak adil kalau BS yang terancam..



Udah g3 dan JOM bergabung sbb sales jugak.. hmmm penerbit ada alasan sendiri. biarlahh..

Obsessi lain ketika ini.. (x semestinya aku layan betul2 sampai x hengat donia..)
1. MCR's Black Parade
2. band EXTREME of 1990s reunited.. Boston rockers pojaan aku!! Yattaaa...!!
3. Incubus baru bakal hit November nie..
4. Line sajak Ina Kulai..dalam album raya HIjjaz + Artis2 Hijjaz (alehaiii)... "sungguh.. ku angguki.. kasihmu.. Ilahi.." far more besh dr Dian Sastro dan Melly doing sajak Rangga ahahhaa.. honest niehh..

pengisian puasa.. obses ngan Mak maisara.. dlm Drama Diari Ramadhan Rafique..(tiru Sallam..) mula2 aku x amik pot sgt Sallam dok sebut2 last2 rasa besh plak tgk makcik tue udah la lawooo.. membebel kat anak2 dia yang nakal ritue... Roy Azman selamba bodo jer backing anak2 dia.. hillarious bah!!

No comments: